همشاگردی - 6

همشاگردی - 6

همشاگردی - 6
همشاگردی - 6
جایگاه شما !

بهترین منابع کنکور ۱۴۰۱

موسسه علمی آموزشی گام برتر همشاگردی بنا بر وظیفه هر ساله خود ، امسال نیز بهترین منابع و کتب کمک آموزشی موجود در بازار کشور را متناسب با داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۱ معرفی می نماید .

مشاور تحصیلی : استاد علی سلیمانی ( مولف کتب کمک آموزشی و هیپنوتیزور )

داوطلبان گرامی توجه نمایند که این معرفی ویژه داوطلبان نظام آموزشی قدیم و نظام آموزشی جدید می باشد .

روش مطالعه ی دروس محاسباتی ریاضی و فیزیک

برای مطالعه ی این دروس در وحله ی اول می بایست مطالعه به صورت زنجیره وار باشد.

یعنی یک تئوری اصولی برای مطالعه در اختیار داشته باشید. این مرحله بسیار مهم است زیرا رعایت پیش نیازها در این دروس از اهمیت خاصی برخوردار است.

چهارشنبه 26 خرداد 1400

https://s19.picofile.com/file/8435893492/IMG_5359.JPG

همشاگردی عزیز سلام ...

یک سال هست که پا به پای شما عزیزان و در این دوران سخت که به علت همه گیری ویروس منحوس کرونا ، آموزش حضوری در مدارس تعطیل شده است ، هم قدم شده ایم و تا موفقیت نهایی و رسیدن به هدف تان همراهی تان خواهیم کرد .

مهم اين است که تصميم گرفته‌ايد قدم در راه بگذاريد
هر چه به زمان برگزاري آزمون سراسري نزديک‌تر مي‌شويم، احساسات گوناگوني در ميان داوطلبان کنکور بروز مي‌کند. برخي از داوطلبان عزيز در آمادگي کامل هستند و آرزو مي‌کنند که زودتر ايام باقي‌مانده تا زمان برگزاري اين آزمون، تمام شود تا بتوانند موفقيت خود را جشن بگيرند. برخي نيز با بيم و اميد، دچار دو دلي و نگراني هستند و با اينکه به  خوبي مطالعه کرده‌اند، اما گمان مي‌کنند که شايد آمادگي کافي حضور در اين آزمون را نداشته باشند، و گروهي نيز به دليل مطالعه نکردن کافي، نداشتن يک برنامه‌ريزي درست و اصولي و …، برايشان  فرقي نمي‌کند که کنکور چه زماني برگزار شود، سطح سؤالات چگونه باشد و مواردي از اين قبيل. امروز مي‌خواهيم درباره يک احساس مشترک با شما صحبت کنيم که براي تمام داوطلبان و حتي تمام انسان‌ها دل‌انگيز و زيباست.

پشت کنکوري‌ها بخوانند و به کار بندند!
اين روزها که دانش‌آموزان پايه دوازدهم مشغول امتحانات نهايي هستند، پشت کنکوري‌ها چه مي‌کنند؟!
آيا از وقت خود به خوبي بهره مي‌برند يا تصور مي‌کنند که چون قرار نيست در امتحانات تشريحي شرکت کنند، وقت لازم را براي مطالعه و تست‌زني دارند و ديگر نبايد نگران باشند؟
اين دسته از دوستان بايد توجه داشته باشند که اگر اين روزها را با بي‌نظمي بگذرانند و ساعت خواب و بيداري و مطالعه‌شان حساب و کتاب دقيقي نداشته باشد، نه تنها رتبۀ بهتري نسبت به سال يا سال‌هاي گذشته کسب  نمي‌کنند، بلکه وضعيت بدتري را هم در مقايسه با سال يا سال‌هاي پيشين، تجربه خواهند کرد؛ براي نمونه، مي‌توان به صدها و، بهتر بگوييم، هزاران داوطلبي اشاره کرد که پشت کنکور مي‌مانند و کم کم تبديل به سياهي لشکر آزمون سراسري مي‌شوند و در نهايت به پذيرش در رشته محلي رضايت مي‌دهند که همان سال اول هم در آن پذيرفته مي‌شدند؛ البته در اين ميان، هستند داوطلباني که در سال دومي که در کنکور شرکت مي‌کنند، رتبه‌اي بسيار بهتر کسب مي‌کنند و در رشته‌اي که آرزوي تحصيل در آن رشته يا دانشگاه را دارند، پذيرفته مي‌شوند.

درگيري‌هاي ذهني؛ آفتي براي يادگيري
شب زود بخوابيد و قطر تشک را تنظيم کنيد، مهماني نرويد، غذاي فلان بخوريد، قهوه بنوشيد، زمان را محاسبه کنيد،  اول سؤال فلان را پاسخ دهيد، گزينه صحيح را حدس بزنيد، «اشتب» نکنيد!، محاسبات را فراموش نکنيد، سؤالات را دسته بندي کنيد

برنامه ریزی کنکور به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه

با برنامه ریزی کنکور چه چیزهایی عایدتان می شود؟


در زندگی همه افراد همیشه موانعی برای رسیدن به اهدافشان وجود دارد که سعی می کنند با تلاش و کوشش فراوان از این موانع عبور کرده و به اهدافی که مد نظرشان است، برسند.از کنکور نیز می توان به عنوان سدی نام برد که عبور از آن برای همه افراد دغدغه است.

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
۱۹ روش ساده و تاثیرگذار تست زنی در کنکور ۱۴۰۰

یکی از مشکلات اکثر داوطلبان کنکور، عدم اطلاع از شیوه درست تست زنی می باشد.

از همین رو بسیاری از متقاضیان در آزمون سراسری با کمبود وقت مواجه می شوند که همین امر موجب بروز استرس در آن ها می گردد.

حفظ آرامش به همراه رعایت چند نکته برای داوطلبانی که قبلا به حد کافی مطالعه کرده باشند، می تواند زمینه ساز موفقیت آن ها در آزمون گردد. در ادمه مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از تکنیک هایی که موجب می شوند مهرت تست زنی خود را تقویت نمایید، آشنا سازیم.

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
چگونه خود را براي امتحانات نهايي آماده کنيد؟
امسال دانش‌آموزان سال دوازدهم، بعد از يک سال و نيم آموزش غيرحضوري و آزمون‌هاي آن‌لاين و غيرحضوري، بايد خرداد ماه در يک آزمون حضوري مهم به نام آزمون نهايي شرکت کنند. برخي از دانش‌آموزان در اين دوران قرنطينه، که شرايط آموزش با دوران قبل از آن کاملاً متفاوت بوده است، آن گونه که بايد از وقت خود بهره نبرده‌اند.
بايد قبول کرد که خانه نشيني طولاني و عدم شرکت در کلاس‌هاي حضوري و امتحانات کتبي حضوري، کار مطالعه و درس خواندن را سخت و دشوار مي‌کند؛ حتي برخي از دانش‌آموزان دوازدهم، نگران شرکت در يک آزمون کتبي هستند و مي‌گويند مطمين نيستند که بتوانند دانش خود را در جلسۀ آزمون  به صورت جامع و کامل مکتوب کنند.

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
اردوی نوروزی کنکور 1400
رادیو | همشاگردی
همایشات و کارگاه های کشوری
ورود به سایت
عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 231
    کل نظرات : 3
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 36
    تعداد اعضا : 125
  • کاربران آنلاین
  • آمار بازدید
  • بازديد امروز : 891
    بازديد ديروز : 514
    بازديد کننده امروز : 335
    بازديد کننده ديروز : 210
    گوگل امروز : 0
    گوگل ديروز: 7
    بازديد هفته : 11,908
    بازديد ماه : 11,908
    بازديد سال : 137,053
    بازديد کلي : 439,921
  • اطلاعات شما
  • آي پي : 3.144.26.30
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :